Pages

Sunday, 14 August 2011

Woodstock Festival



Judging by the pictures taken during this year's Woodstock Festival, I've spent it relaxing in a front of my tent. To be honest, I was waking up only for the evening concerts. During the day I was either sleeping, eating or reading a book - 'The girl with the dragon tattoo' by Stieg Larsson. I needed a quiet, sunny holiday with my family and friends. I didn't take a lot of clothes with me. After all it's not a catwalk so I had only few comfortable pieces. My skin is almost never exposed to such amount of sunlight so it got burnt during the first few hours in the sun.

Sądząc po zdjęciach, spędziłam cały Przystanek Woodstock relaksując się przy namiocie. Prawdę mówiąc budziłam się tylko na wieczorne koncerty.Podczas dnia spałam, jadłam lub czytałam książkę - 'Dziewczyna z tatuażem smoka' Stiega Larssona. Potrzebowałam cichych, słonecznych wakacji z rodziną i przyjaciółmi. Nie wzięłam ze sobą zbyt wielu ubrań.W końcu to nie wybieg, więc miałam tylko kilka tych najwygodniejszych. Moja skóra prawie nigdy nie jest wystawiona na działanie promieni słonecznych, więc spaliłam się na raka już w ciągu pierwszych godzin.





6 comments:

  1. ostatnie foto genialne ;p

    zapraszam do mnie :):)

    ReplyDelete
  2. absolutnie genialny kapelusz masz :)

    ReplyDelete
  3. Zazdroszczę takiego wypadu:) Zdjęcia świetne, zwłaszcza to ostatnie:)

    ReplyDelete
  4. oh, Woodstock! w przyszłym roku też się wybieram, bo póki co nie mogłam:|
    pierwsze zdjęcie fajne:>

    ReplyDelete