Pages

Sunday, 21 August 2011

What I did







all - made by me



14 comments:

  1. śliczne zara robiła podobne tuniki! nabyłam na przecenie w zeszłym roku. piórka rządza!

    ReplyDelete
  2. świetne bluzki, mi się podoba ta przed ostatnia :)

    zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  3. Witam serdecznie! Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat internetowej społeczności szafiarek. Serdecznie zapraszam Was do wypełniania poniższej ankiety. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Wszystkie odpowiedzi będą poufne, anonimowe i wykorzystane tylko w celach edukacyjnych.
    Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)

    ReplyDelete
  4. pierwsza-genialna!!!!
    obserwuję:)
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)

    ReplyDelete
  5. Pierwsza podoba mi się najbardziej:) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com !

    ReplyDelete
  6. coś wspaniałego!!!!!! wszystkie sa nieziemsko piekne<3

    ReplyDelete
  7. Wspaniałe!!!! Rewelacja!!!
    nieziemskie!!!
    Obserwuje:)
    i pozdrawiam serdecznie:*:*:*:*:**:
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ReplyDelete
  8. Piękne 1 TO firama internetowa ? Współrpacujesz z nią ?

    ReplyDelete
  9. Niezwykle oryginalne! :) Z chęcią bym nabyła te w piórka, bo ostatnio mam na nie zapotrzbowanie.:)))

    ReplyDelete
  10. Maryśś - to moje własne projekty i mój sklep internetowy

    ReplyDelete
  11. genialne są wszystkie! gdzie można je nabyć? :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. ale masz genialnego bloga! szkoda że dopiero teraz na niego wpadłam! Obserwuje:***

    ReplyDelete