Pages

Tuesday, 21 February 2012

Paris (part 1)



I have impression that during my holidays in Paris I've spent more time in a restaurants eating than sightseeing. Well, I can't remember how it is when temperature drops below zero so every pretext was good to warm up. I regretted that I didn't take more warm clothes. I had to buy a sweater and winter socks. I'd like to come back there but in a warmer period of the year.

Mam wrażenie, że podczas pobytu w Paryżu spędziłam więcej czasu w restauracjach jedząc, niż zwiedzając. Cóż, nie pamiętam już jak to jest, gdy temperatura spada poniżej 10 °C, więc każda okazja była dobra, aby się ogrzać... Żałowałam, że nie wzięłam więcej ciepłych ubrań i skończyło się na kupieniu swetra i zimowych skarpetek. Chciałabym tam wrócić, ale już w cieplejszym okresie.


12 comments:

  1. Cudowny Paryż, można się zakochać :)

    ReplyDelete
  2. znajome widoki :) ciasto z truskawkami mniam! nie mogłam oderwać wzroku od tego zdjęcia :D

    ReplyDelete
  3. Polecam pojechać do Paryża w lecie ew. na początku września. Jest pięknie i bardzo przyjemnie siedzi się w tych małych knajpkach na dworze. Zainspirowałaś mnie żeby za jakiś czas dodać na swojego bloga parę zdjęć z pobytu w Paryżu. Ja wiem jedno: muszę tam wrócić. Piękne miejsce na ziemi :)

    ReplyDelete
  4. ale Ci zazdroszcze Paryża :)

    ReplyDelete
  5. piękne, cudowne, zachwycające miasto. Dlaczego tam nie imeszkamy???

    a może deser?
    udało nam się namówić kolegów z biura na post z ich stylizacjami: http://lenalona.blogspot.com/2012/02/mad-men-mezczyzna-biurowy.html
    Jest na co popatrzeć :D

    Zapraszamy i pozdrawiamy,
    Lena&Lona z "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. O matko! Tarta truskawkowa wyglada swietnie ;o

    ReplyDelete
  7. Hej!
    Cudowne zdjęcia... zdjęcia jedzenia - to, to co kocham :) No i Paryż... też planuję się wybrać niedługo! Pięknego bloga prowadzisz :)Natrafiłam na Twoją stronę przez koleżankę, ale już wrzucam do zakładek 'inspiracje' :) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  8. http://mojehandmade.blog.pl/
    zapraszam jakbyś była zainteresowana :)
    Pozdrawiam Justyna

    ReplyDelete
  9. zdjęcia są przecudne, oddają klimat Paryża !

    ReplyDelete