Pages

Monday, 26 March 2012

Recently


I've no time nor eagerness for shopping. The only thing I bought in the last few weeks is this super duper bunny dress from H&M. I need it to break the office dress code. The dresses above are my way to relax after long week in the office. 



Nie mam czasu ani ochoty na zakupy. Jedyną rzeczą, którą kupiłam w ciągu ostatnich tygodni jest słodziutka sukienka w króliczki z H&M. Potrzebuję ja, aby złamać biurowy dress code. Sukienki z górnego zdjęcia uszyłam w ramach zrelaksowania się po długim tygodniu w biurze.



28 comments:

  1. jaka rozkoszna sukienka w króliki ♥

    ReplyDelete
  2. piękna jest ta sukieneczka <3

    +zapraszam do mnie;))

    ReplyDelete
  3. Ach ta bluzka - szalona! dla mnie po prostu rewelacja! pierwsze skojarzenie królik z Alicji w Krainie Czarów :)
    A sukienki - gratuluje talentu! :)

    ReplyDelete
  4. hehehe mi tez kojarzy sei z alicja mega http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  5. ta sukienka z króliczkami jest genialna! nie widziałam jej w swoim h&m :(

    ReplyDelete
  6. swietne wszystkie 3:)

    zapraszam do siebie

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Króliczki extra. Zapraszam do mnie, blog o projektowaniu itp... http://zapalov.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Te króliki zachwycające. Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  9. Bardzo podoba mi się ta koszula z H&M :))
    Pozdrawiam! :*

    ReplyDelete
  10. Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

    Z góry dziękuję!
    W.D.

    ReplyDelete
  11. fajna koszula :D
    zapraszam do mnie :):)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie słodkie printy <3

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    PS bardzo podoba mi się wygląd i układ twojego bloga. :)

    ReplyDelete
  13. Masz talent kobieto!!! Twoje sukienki są boskie!!!
    Obserwuję z przyjemnością i pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  14. Króliczki są naprawdę słodkie!
    -Doris

    ReplyDelete
  15. hmm, ja bym się nie chwaliła na blogu stanikiem, który kupiłam :P

    ReplyDelete
  16. sukienki genialne :)
    zapraszam na www.thestackofclothes.blogspot.com może znajdziesz coś dla siebie ;)

    ReplyDelete
  17. jak można zdobyć takie cudowne materiały na sukienki które uszyłas?

    ReplyDelete
  18. Z podobnego materiały jest moja ulubiona koszulka nocna!
    prześliczne stroje ;)

    ReplyDelete