Pages

Wednesday, 14 August 2013

Carmen red shoes and toadstool necklace


I found these Carmen red suede shoes in one of the cheapest shoe shops in Poland, CCC. I could wear them all day, every day. This time with floral high waist skirt, simple black body with cut out back and a couple of accessories. The frog necklace moves its legs (I know, wow!) and cross stitch toadstool necklace was made by me. And of course lets not forget about red bra that peers through the clothes. I think the whole outfid looks a little romantic, a little vintage inspired. If I wore a petticoat underneath the skirt it could go as 1950s rockabilly style. Maybe next time, as pink petticoat ordered from China is supposedly on its way.

Czerwone zamszowe buty znalazłam w sklepie CCC będąc na wakacjach w Polsce. Mogłabym nosić je codziennie. Do tego kwiecista spódnica z wysokim stanem, proste czarne body z dużym wycięciem na plecach i kilka dodatków. Broszka żaba rusza nogami (tak, wiem, wow!), a naszyjnik z muchomorem zrobiłam sama. No i oczywiście nie zapominajmy, że obowiązkowy jest czerwony biustonosz, który wkradł się na zdjęcia. Całość trochę romantico, trochę vintage inspired, sama nie wiem. Gdyby dodać petticoat pod spódnicę, było by trochę 1950s rockabilly style. Może następnym razem, bo zamówiona z Chin różowa petticoat podobno już do mnie leci.


skirt ~ amisu / new yorker; body ~ penney's; shoes ~ ccc; frog brooch ~ thrifted; toadstool necklace ~ handmade by me

pictures - Simon

4 comments:

  1. jaka slodka zabka :D

    zapraszam na nowa forme bloga, codziennie nowe stylizacje - aschaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Prezentują i akcentują kolor w zestawieniu, a jeśli jeszcze są wygodne to już wtedy 100% mamy.

    ReplyDelete
  3. Buty faktycznie ładne, ale mnie najbardziej urzeka spódniczka. Taka dziewczęca :)) Pozdrawiam i zapraszam na http://www.mylifeinblond.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  4. Mam tą samą spódnicę, tylko, że jeszcze ani razu jej nie założyłam - czeka na jesień i na niebieskie rajstopy :) Ślicznie wyglądasz, bardzo wdzięcznie, dodałaś super dodatki, zakochana jestem w żabce :)

    ReplyDelete