Pages

Thursday, 8 August 2013

Cherry Blossom Dress





It's one of the dresses I've already shown here. I went for a summer break and took (only) 3 pairs of shoes with me but ended up wearing blue flats all the time. I'm one of those people who can't stand staying in one place during holidays so at the end I had to throw them to the bin. It means I've no flat shoes left as I'm in a (long painful) process of clearing out my wardrobe and I got rid of them. Now I have to buy a new ones. I'm thinking about these or these.

Jedna z sukienek, które pokazałam wcześniej. Zabrałam ze sobą (tylko) 3 pary butów na wakacje, ale i tak nosiłam prawie cały czas tylko niebieskie balerinki. Jestem jedną z tych osób, które nie mogą wysiedzieć w miejscu podczas wakacji, więc na końcu musiałam wyrzucić je do kosza. Co oznacza, że nie mam ani jednej pary płaskich butów i muszę znaleźć nowe. Myślę o tych i o tych.


dress ~ a wear

pics - Aga

1 comment: